منتقد

منتقد

وبلاگی برای فریاد آزادی...
منتقد

منتقد

وبلاگی برای فریاد آزادی...

دست گل آقای شیث !

 

رضایی: زندان نرفتم
شیث رضایی که مدتی بود از جنجال فاصله داشت، با دسته گلی که هنگام سفر به شیراز در هواپیما به آب داد، دوباره تیتر یک روزنامه‌ها شد ولی خودش تمام ماجرا را قبول ندارد و معتقد است رسانه‌ها کمی هیزم اضافه در آتش ریختند تا جنجال تازه‌ای به وجود بیاورند.
شماره 13 آنقدر پسر سر به زیری شده که حتی اعتراضی به نیمکت‌نشینی هم ندارد و بدون هیچ غرزدنی آن را قبول می‌کند.
* دوباره که دسته گل به آب دادی؟
- چه دسته گلی به آب دادم، ما هم که می‌خواهیم پسر خوبی باشیم، شما اجازه نمی‌دهید. من که از نیمکت‌نشینی هم ناراحت نیستم.
* منظورم آن شوخی است که در هواپیما کردی؟
- این قضیه به گونه‌ای نبود که آنقدر روزنامه‌ها شلوغ کردند. در هواپیما یک شوخی کردم که خیلی زود فهمیدم به جا نبوده و باید از مردم عذرخواهی کنم که این اتفاق هم افتاد ولی متأسفانه عده‌ای از دوستان که نان و نمک تیم را می‌خورند، کوچکترین خبر تیم را به بیرون می‌دهند و پیاز داغش را هم زیاد می‌کنند که این اصلاً درست نیست و آقای کاشانی نباید اجازه دهد چنین افرادی کنار تیم باشند.
* به نظرت کار خوبی انجام دادی؟
- من یک جوانی کردم و می‌دانم کارم اصلاً هم درست نبود ولی این دلیل نمی‌شود که آنقدر شلوغ کنند. وقتی در هواپیما عذرخواهی کردم، همه حاضرین خندیدند و مشکل خاصی به وجود نیامد.
* اما گفته می‌شود بعد از این ماجرا بازداشت هم بودی. این مسأله را هم تکذیب می‌کنی؟


- برای یک شوخی که آدم را زندانی نمی‌کنند، کدام زندان؟ من مثل بقیه بازیکنان رفتم هتل و هیچ بازداشتی هم در کار نبود. گفتم که عده‌ای فقط به دنبال خراب کردن آدم هستند و این خبر هم حسابی آنها را خوشحال کرد.
* اما این شوخی در قانون یعنی ایجاد رعب و وحشت که جرم سنگینی محسوب می‌شود.
- تمام کسانی که در هواپیما حضور داشتند، می‌دانستند من شوخی می‌کنم پس دلیلی برای وسط کشیدن پای قانون وجود ندارد. خودم می‌دانم که کار خوبی انجام ندادم ولی به خدا نمی‌دانستم جرم این کار چقدر سنگین بوده که حالا اینقدر جواب پس بدهم.
* حالا چرا نیمکت‌نشین بودی؟
- بعد از بازی با راه‌آهن در تمام تمرینات در تیم ذخیره‌ها بودم و قرار بود بیرون بنشینم و سپهر جای من بازی کند که این اتفاق هم رخ داد و هیچ ربطی هم به اتفاق هواپیما نداشت.
* دوباره با قطبی مشکل پیدا کردی؟
- اصلاً، مشکل من و قطبی مدتهاست که به پایان رسیده، مقابل پیکان و راه‌آهن اصلاً خوب بازی نکردم و سرمربی چون فکر می‌کرد در شیراز هم تمرکز لازم را ندارم به من بازی نداد و فکر می‌کنم نیمه دوم هم بد کار نکردم.
* چرا تمرکز لازم را نداشتی؟
- اتفاقی که شب بازی در هواپیما رخ داد، کمی عادی بود ولی صبح مسابقه وقتی تیتر روزنامه‌ها را دیدم شوکه شدم و کمی به هم ریختم چون هیچ کس به موفقیت‌های تیم ما کاری ندارد و همه فقط به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنند. نیمکت‌نشینی برایم اهمیت ندارد و الان فقط از این خوشحالم که پرسپولیس برنده شده و به صدر جدول برگشته.
* ولی خوب بازی نکردید.
- در فوتبال کسب سه امتیاز مهم است و به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما با همین سه امتیاز صدرنشین شدیم و دیگر هم اجازه نخواهیم داد که تیم دیگری جانشین ما شود. البته این را قبول دارم که مقاومت حملات زیادی روی دروازه ما داشت ولی در نهایت توپ‌هایشان گل نشد که این به قدرت خط دفاع و گلر ما برمی‌گردد که توپ‌ها را خیلی قشنگ دفع کردند. در مجموع خیلی‌ها دوست ندارند موفقیت پرسپولیس را ببینند.
* چرا اینقدر بدبین شدی؟
- برای اینکه همه صدرنشینی پرسپولیس و موفقیت‌های تیم را ول کردند و گیر دادند به مسائل حاشیه‌ای و سعی دارند حاشیه‌ها را در تیم ما پررنگ جلوه بدهند تا به هدفشان که قهرمان نشدن پرسپولیس است، برسند ولی موفق نخواهند شد چون تمام مجموعه تیم، فقط به موفقیت فکر می‌کند و هیچ چیزی هم مانع رسیدن ما به هدفمان نخواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد