منتقد

منتقد

وبلاگی برای فریاد آزادی...
منتقد

منتقد

وبلاگی برای فریاد آزادی...

از دوستان عزیز که همیشه به دنبال مطالب جدید این وبلاگ هستند عذرخواهی میکنم.

 

حتما در اولین فرصت در بروزرسانی وبلاگ اقدام خواهم کرد. فعلا درگیر مشکلات نرم افزاری این وبلاگ پیچیده هستم !!!(؟)

 

البته الان درگیر امتحانات کارشناسی هستم. میدانید که ... استادها را که می شناسید. واسه ۷۵٪ باید کلی منت کشی کنی... کلی جعبه شیرینی در دفتر هیات علمی حروم کنی بلکه ... :

((‌بر ما نظر اندازند ))

 

خوب الانم چون خیلی مشغول درس خواندن وسخت درگیر درس و کتاب هستم و اصلا فرصت ندارم حتی دوکلمه بنویسم(!) باید به ناچار خداحافظی کنم.

 

البته سهام شرکت پالایش نفت اصفهان فراموش نشود!! برید ثبت نام کنید خودشومیکشه بالا.

با اجازه

فعلا بای

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پوپک دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 19:34 http://ice26.blogfa.com

سلام عزیزم
آخی بمیرم الهی
چقدر این مدت سختی کشیدی
امیدوارم امتحاناتو با موفقیت پشت سر بذاری دختر
سهام پالایشگاه رو خریدم
چه سودیییییییییی

مرسی عزیزززززززززم !
نه نمیریااااااااا ! هنوز لازمت داریم :)
از اینکه نگران درسای من هستی ممنون. راستی بابت خرید سهام بهت تبریک میگم ! از حالا منتظر جاری شدن سیل ثروت باش. بقول آقای حلت :
(( حالتون چطوره ؟ خیلی عالیههههههه)) :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد