منتقد

منتقد

وبلاگی برای فریاد آزادی...
منتقد

منتقد

وبلاگی برای فریاد آزادی...

برد پیت: دیگر در صحنه‌های مستهجن ظاهر نخواهم شد

 

برد پیت، بازیگر مشهور هالیوود، گفت: دیگر در صحنه‌‌های مستهجن بازی نخواهم کرد تا در آینده شرمنده فرزندانم نباشم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت خبری هافینگتون پست، «برد پیت» در مصاحبه اخیر خود با رادیو بی‌بی‌سی گفت: من دیگر مثل فیلم‌های گذشته‌ام چون «تروا» و «تلما و لوییس» دیگر اندامم را در معرض تماشای عموم قرار نخواهم داد. (فکر کنم نمایش جلو دوربین عکاسی سرمایه گذاران مد جزو نمایش اندام نباشه البته!)
وی افزود: نمی‌خواهم زمانیکه که فرزندانم به اندازه کافی بزرگ شدند و فیلم‌های مرا دیدند من شرمنده و خجالت زده آنها شوم، دیگر نمی‌خواهم در هیچ صحنه‌ مستهجنی ظاهر شوم.
پیت گفت: «حساب کرده‌ام و دیده‌ام که تعداد فیلم‌های اینچنینی که من در آنها بازی کرده‌ام بسیار کم هستند، بازی در چنین فیلم‌هایی مخصوص جوانترهاست، حالا می‌خواهم دیگر برای دلم بازی کنم».

 

البته اگر حساب و کتاب این هنرپیشه محبوب درست از آب در آید، شرمنده قدرت مذهب حاکمه نیز نخواهد شد!!  


پ.ن : داشتم به این فکر می کردم که مثلا هنرپیشه های سینمای کشورهای اروپایی مثل فرانسه، ایتالیا و ... که بی سانسور و با آزادی بیان واقعی فیلم می سازن چقدر الان شرمنده ان واقعا!!

تفاوت رو هم میشه احساس کرد، تماشاگر فیلم های هنریه اروپا قشر دگر اندیش، معترض و تابو شکن هستند، و تماشاگر روتین فیلم های هالیوود؟؟ تین ایجرها، طبقه متوسط جامعه، منتقدین (که تماشاگر همه نوع سینما در هر کشوری هستند از جمله خود من) و البته مرفه بی درد و عامه مردم ناآگاه به تبلیغات حاکمین...

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد